Шановний покупець !

 

Висловлюємо Вам велику подяку за те, що обрали наш магазин. Ми сподіваємось, що придбана продукція задовольнить всі Ваші вимоги . Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас уважно вивчити умови гарантії та інструкцію по поверненню та обміну товару. Наш магазин залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі порушення споживачем умов гарантії, які приведені далі. Всі умови гарантії діють у рамках Закону «Про захист прав споживачів» та регулюються чинним законодавством України.

 

На покупців нашого онлайн-ритейлеру розповсюджуються всі права, що передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».

 

ГАРАНТІЯ НА КОТЛИ ГАЗОВІ ТМ ITALTHERM

 

                Гарантія на котли  діє протягом 3 років за умови введення в експлуатацію та щорічного технічного обслуговування представником уповноваженого сервісного центра (УСЦ).

Гарантійний термін зберігання - 18 місяців з дня продажу, але у будь-якому випадку не більш ніж 36 місяців з дати виготовлення, при температурі — +25 °C ± 10 °C; атмосферному тиску — 750 ± 30 мм рт. ст., відносній вологості — 65 ± 15%.

                На товари, які продані або введені в експлуатацію після гарантійного терміну зберігання, гарантійні зобов’язання не розповсюджуються.

Після придбання обладнання необхідно уважно ознайомитися з "Керівництвом з монтажу, експлуатації та обслуговування газового обладнання" та "Гарантійними зобов'язаннями".                Перевірити правильність заповнення всіх необхідних розділів  "Гарантійних зобов'язань" продавцем, та представником УСЦ при Введенні в експлуатацію, Плановому технічному обслуговуванні та Гарантійному ремонті. Експлуатувати обладнання згідно  "Керівництва з монтажу, експлуатації та обслуговування газового обладнання", при виявленні неполадок та для проведення Планового технічного обслуговування викликати виключно спеціаліста Уповноваженого Сервісного Центра. Власник обладнання несе відповідальність за своєчасне проходження Планового щорічного технічного обслуговування і наявність відповідних відміток про виконані роботи в гарантійній документації

                Гарантійні зобов'язання передбачають безкоштовний ремонт та/або заміну деталей (вузлів), що визнані дефектними у зв'язку з браком або невідповідної якості збирання обладнання заводом-виробником. Ремонт або заміна деталей може проводитися з використанням нових або відновлених деталей (вузлів). При заміні деталей (вузлів) по гарантії, несправні переходять у власність Сервісного центра. Якщо Ваше обладнання перестало працювати або спостерігаються будь-які відхилення від нормальної роботи, Вам необхідно звернутися в Уповноважений сервісний центр та викликати інженера.

 

               

 

 

                Звертаємо Вашу увагу, що  для збереження гарантії на котел, обов’язково необхідно встановити додаткові засоби захисту:

-Фільтр системи опалення;

-Фільтр системи водопостачання;

-Фільтр газової магістралі;

-Гідрокомпенсатор (місткістю не менше 0,5 літра);

-Стабілізатор напруги (U=220В ±10%)-Відсічне реле-фільтр (U=220В ±10%, час спрацьовування – не більше 100 мс);-Контур заземлення (з підтверджуючою документацією).

 

 

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

 

                Повернення та обмін товару регулюються ст.8 та ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів».

                Окрему увагу хочеться акцентувати на момент повернення товару належної  якості.

Згідно ст.9 Права споживача при придбанні товару належної якості Закону України «Про захист прав споживачів»:

                Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

                Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи день покупки.

                Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.